Firma MES presenteert: Club Mayfair & Club OQ

Theatrale rondleidingen in de beroemdste bordelen van Den Haag en Rotterdam

15 APRIL 2015
Theatergezelschap Firma MES heet je welkom in deze exclusieve nachtclubs, normaal alleen geopend voor klanten. We laten de bar zien, tonen de kamers en vertellen alles wat je wilt weten. Misschien wordt het gezellig, misschien helemaal niet. Neem plaats op de banken en oordeel zelf...

In de zomer van 2012 gaf Firma MES theatrale rondleidingen door Club Mayfair in Den Haag. De rondleidingen waren in korte tijd uitverkocht en nu wegens succes terug, in een vernieuwde versie. Naast Den Haag gaat Firma MES nu ook naar Rotterdam voor rondleidingen in Club OQ. Wie de rondleiding in de Mayfair al heeft bezocht kan zeker nog in Rotterdam langskomen.

Door: Roos Eijmers, Lindertje Mans, Daan van Dijsseldonk en Thomas Schoots

zo 26 april & zo 10 mei, Club Mayfair, Elandstraat 26, Den Haag
za 16 & zo 17 mei, Club OQ, ’s-Gravendijkwal 115, Rotterdam

Tijden, tickets en actuele data: firmames.nl

Firma MES maakt verrassend theater en organiseert bijzondere evenementen. Nieuw en oorspronkelijk, grappig en confronterend. Je vindt ons in onze thuisstad Den Haag en ver daarbuiten. In theaters en op bijzondere locaties zoals de wildwaterbaan van tropisch zwemparadijs Tropicana. We zijn huisgezelschap van Theater aan het Spui en werken samen met het Nationale Toneel en De Grote Markt in Den Haag.

Firma MES wordt structureel ondersteund door de gemeente Den Haag.

Citaten
"Die ene plek die iedereen van buiten kent, maar niemand van binnen. Die plek waarover iedereen van alles denkt, maar waarover niemand echt iets weet. Bijna niemand, dan. Voor iedereen die altijd al nieuwsgierig was." Firma MES