Firma MES presenteert TROEP (duplicate)

Première 7 november Theater aan het Spui, daarna landelijke tournee

09 OKTOBER 2014
Een vastberaden vrouw op een keerpunt in haar leven. Drie twintigers die niet zonder smartphone kunnen. Een humoristisch en confronterend portret. iPhone, tablet, zonnebril, sneakers… Stel je voor dat je nog maar acht spullen had. Acht. Wat kies je? Welke spullen zijn bepalend voor wie je bent? TROEP is vanaf november te zien in de theaters!

Voor die vraag staat de 41-jarige Barbara. Theatergezelschap Firma MES ontmoette deze vrouw in de kringloopwinkel en volgt haar op haar missie om nog maar met acht spullen te leven, een levenswijze die Barbara gezien heeft bij monniken in Thailand. Alleen: Barbara woont gewoon in Den Haag, in een huis vol spullen en met een man die niks van haar plannen moet hebben. In TROEP vertellen de acteurs van Firma MES over Barbara en haar wens en onderzoeken ze hun eigen relatie met spullen.

regie Thomas Schoots spel Daan van Dijsseldonk, Roos Eijmers, Lindertje Mans

try-outs 4 t/m 6 november, premiere vr 7 november 2014 Theater aan het Spui, Den Haag
landelijke tournee t/m 28 maart 2015

Firma MES maakt verrassend theater en organiseert bijzondere evenementen. Nieuw en oorspronkelijk, grappig en confronterend. Je vindt ons in onze thuisstad Den Haag en ver daarbuiten. In theaters en op bijzondere locaties zoals de wildwaterbaan van tropisch zwemparadijs Tropicana. We zijn huisgezelschap van Theater aan het Spui en werken samen met het Nationale Toneel en De Grote Markt in Den Haag.

Firma MES wordt structureel ondersteund door de gemeente Den Haag. TROEP wordt mede mogelijk gemaakt door Fonds Podiumkunsten, Fonds 1818 en het VSB Fonds.