275958 deaffaire fbcover 02 f060c5 large 1521731463

Firma MES neemt publiek mee op unieke audiotour door Den Haag

van 12 april t/m 12 mei, kaartverkoop is gestart

Theatergroep Firma MES is bekend van o.a. locatiespektakel IJS&VIS en de succesvolle voorstelling RISHI. Onder de noemer Firma MES EXTRA creëren ze bijzondere concepten die anders zijn dan een theatervoorstelling. Zo gaven ze eerder rondleidingen door luxe bordeel Club Mayfair. Nu presenteren ze De Affaire, een audiotour door Den Haag over het verlangen om te verdwijnen.

Je wordt ontvangen op een spannende locatie net achter De Grote Markt. Vervolgens ga je, met koptelefoon, op ontdekkingstocht door de stad. Eerst samen, dan alleen….  Niet de standaard stadswandeling met informatie over oude gebouwen, maar een reis door je eigen gedachten- en die van anderen.

PRAKTISCH

- Het vertrekpunt is The Grey Space, Paviljoensgracht 20 in Den Haag. De locatie is vanaf 20 minuten voor aanvang geopend.

- De Affaire is een wandeling in de buitenlucht en helaas niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

- Duur: +/- 50 minuten

- Tickets €10,00

- Beperkte capaciteit, dus reserveer snel via www.firmames.nl

DATA & TIJDEN