Firma MES presenteert: BOT, over onaardige mensen

Première 12 december Theater aan het Spui, daarna landelijke tournee

19 OKTOBER 2015
Na de succesvolle voorstelling TROEP komt Firma MES nu met BOT, over onaardige mensen. Opnieuw een herkenbaar, alledaags thema. Voor de tekst van BOT werkt Firma MES samen met Daan Windhorst van De Correspondent.

Acteur Daan botst op tegen een meisje in de trein. Een woordenwisseling volgt, een kale man bemoeit zich ermee, een middelvinger wordt opgestoken. Aan de hand van deze ogenschijnlijk onbelangrijke herinnering zoekt Firma MES een antwoord op de vraag waar onaardig gedrag vandaan komt. Ze pluizen het voorval tot in detail uit. Een spannende, humoristische mix tussen theater en realiteit.

"Er heeft denk ik één keer iemand tegen mij gezegd dat ik onaardig ben. Maar dat was iemand die zelf heel onaardig was. Dus dat neem ik niet heel serieus."

Tekst: Daan Windhorst Regie: Thomas Schoots Spel: Daan van Dijsseldonk, Roos Eijmers, Lindertje Mans Vormgeving: Catharina Scholten

try-outs
9 t/m 11 december, première za 12 december Theater aan het Spui, Den Haag
landelijke tournee t/m 1 april 2016

Firma MES
maakt verrassend theater en organiseert van alles daaromheen.
 Nieuw en oorspronkelijk, grappig en confronterend. Binnen en buiten de theaterzaal, in onze thuisstad Den Haag en door het land. Vorig seizoen speelde Firma MES o.a. de succesvolle voorstelling TROEP over leven met maar acht spullen.
Daan Windhorst is kunstenaar, schrijver en microblogger. Hij schrijft o.a. voor De Correspondent.